21 oktober 2010

förkyld

Jag är så himlans förkyld så det är nästan jobbigt åt det. Men det är bara att bita ihop och tänka framåt. I morgon är det fredag och sen är det två hela dagar med vila. Eller vila och vila, Johans styvpappa fyller 65 på lördag så det blir kalas då och mamma med familj kommer på söndag. Men där i mellan ska jag väl hinna vila lite.
Det är nog Dante som har smittat mej. Han är inte heller helt frisk. Han har ju varit en vecka snart på det nya dagiset och det är ju en massa nya baciller att anpassa sig till. Väntar bara på att han ska bli riktigt sjuk.

Här kommer bilden på hur det blev med fåglarna på väggen i trappen….

DSC00580 

Är riktigt nöjd med det. Blev lite mera liv i trappen. Nu vill jag bara måla den träiga borden vit. Tycker det är så himla fult med trä. Och Johan kunde sträcka sig långt att jag fick måla den om jag lämnade resten av trappen i fred.

Dax för duschen och sen soffan! Ha en underbar torsdagskväll….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar