21 oktober 2010

Torsdag

Torsdag i våran familj betyder veckohandling. Och det är alltid lika skoj att göra det direkt efter jobbet, NOT! Men mat måste vi ju ha så det är bara att göra. Det gick för ovanlighetens skull snabbt och smidigt.
Var även en sväng på apoteket för att handla luskam till Dante. Tydligen går det på dagis så det är lika bra att kolla. Och vi har klarat oss. Köpte även en spray som ska göra att lössen inte vill hoppa ner i hans hårbotten. Hoppas verkligen att den funkar. Då kanske den är värd dom där 180 kronorna som jag betalade för den.

Fick hem 2 paket idag som jag beställt. I det ena låg det en lampa till Dantes rum och en godisskål som det står lördagsgodis på. I det andra paketet så fanns fåglarna som jag ska ha bland dom andra fåglarna på väggen. Bilder kommer senare.

Nu ska jag ta tag i städning och tvätthängning. Ju fortare jag gör det, ju fortare får jag sätta mej i soffan och slappa!
Puss & kram på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar