08 oktober 2010

Fredagsmys deluxe

Ojoj vilken fredag jag har haft. På jobbet har det varit massor att göra. Ungefär som det kommer vara dom närmaste 2 veckorna. Men jag ska inte gnälla för jag älskar verkligen när vi har massor att göra.

Efter jobbet kom mina underbara tjejer, Therese och Helena, förbi på en fredagsfika. Och självklart hade jag bakat cheesecake. Det är mindre än hälften kvar av den, så det blir efterrätt i kväll när Johan kommer hem. Till middag blir det nachosgratäng. Måste ju variera Tex Mex maten lite. Då är santamaria.se en bra inspirations sida.
Så eftermiddagen har bestått av en massa tjejsnack och en hel del skratt. Det är så underbart att träffas och bara snacka en massa skit. Får träffa vuxna människor.

Nu ska jag fortsätta förbereda middagen. Ha en mysig fredagskväll!
Puss & kram på dej!

DSC00574

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar