06 oktober 2010

slut som människa

Är precis vad jag är idag. Det har inte varit stressigt, men det har varit tungt. Var på en annan linje idag och där är det lite tyngre än vad jag är van med. Så det känns verkligen i hela kroppen. Men vad gör det, jag känner att jag lever och dagen har gått fort. Det är ju huvudsaken.

Håller på att skriva shoppinglista så Johan kan åka och handla mat i morgon innan jobbet. Det är inte det lättaste för jag försöker att vara specifik på vad det är jag vill ha. Tror jag har lyckats den här gången.
Sen är det en annan utmaning med det och det är att skriva en lista där allting vi behöver finns med så vi slipper åka till Maxi och handla en gång till. Eftersom det nästan är den närmaste butiken. Det finns nämligen ingen inom gångavstånd.

Nu måste jag återgå till listan.
Hörs senare…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar