12 maj 2011

bakslag och stängd förskola

Idag är den här j'*vla förkylningen värre än den var igår. Känner mej jätteseg och har både ont i huvudet och bihålorna. Men jag kan bara hoppas på att det är en tillfällig formsvacka.
För på tisdag ska jag springa/gå Vårruset. Kan bara hoppas på att det blir bättre tills dess.

Idag är Dante hemma för att förskolan har planeringsdag idag. Jag hade gärna sett att Johan oxå varit hemma, men eftersom det var jag som hade ansökt om ledigt på jobbet så blir det inte så.
Jag hoppas bara på att han har en bra dag idag så vi slipper vredesutbrott och trots. Det känns som om det kommer bli mycket tv och mycket tågbyggande idag. Det är ändå tur att Johan slutar jobba 14. Har redan förvarnat honom om att Dante kommer vara smått uttråkad när han kommer hem…

Ha en underbar torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar