26 maj 2011

snart en vecka

Ja nu var det snart en vecka sen jag skrev något. Anledningen till det är att jag varit så himla trött. Började jobba igen i måndags, men jag är inte 100 % än. Den här veckan har jag varit trött och hängig. Men det ordnar nog upp sig snart.

Helgen som kommer är fullspäckade:
-Min bror ska sova här
-Johans mamma ska firas (födelsedag och morsdag)
-Mamma ska firas på morsdag
-CL-final på lördagkväll
-Johan ska jobba

Så vi har att göra. Lukas kommer på lördag och ska vara här till på söndag. Hoppas han är på bra humör och inte tjurar ;)
Vad vi ska hitta på på lördag innan vi ska till svärmor vet jag inte. Det beror på vädret. Om det inte regnar så ska vi nog åka på marknad. Men om det regnar så vet jag inte.
Men det löser sig…

puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar