15 januari 2010

att vara trött....

Att vara så trött att man inte vet vad man heter är jobbigt. Och det är precis så det har varit idag. Med tre timmar mindre sömn så blir det så.
Som vanligt så slutade vi tidigare idag och betydde att jag åkte hem och slängde mej i sängen för att sova. SOM jag sov. Man hade kunnat spela trummor brevid mej och jag hade inte vaknat. Det var den bästa stunden på hela dan att få lägga huvudet på kudden och få känna täckets värme runt kroppen dom två sekundrarna som jag var vaken. Som du märker så tyckte jag att det var underbart.

Kvällen kommer inte bjuda på så himla mycket. Vi ska ha en vit helg och det betyder att det blir dricka, god mat och en del snacks kanske. En stund i soffan kommer jag kanske hinna med oxå innan jag somnar. Jag har bestämt att den här helgen ska gå i "ordning och ta hand om dej själv" temat.
Ha en underbar fredagkväll. All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar