31 januari 2010

promenad



Nu har vi varit ute och flyttat bilen. Jag hade sån tur att jag inte behövde skotta fram den. Utan det var bara att backa ut på gatan och sen köra upp den på parkeringen. Det var riktigt skönt. Så jag och Dante han med en lite promenix runt huset innan det var dax att gå in och äta lunch.

Nu ligger han och sover. Lika bra det eftersom vi ska ut och shoppa som jag nämde tidigare. Jag har gjort en lite shoppinglista så jag kommer ihåg det viktigaste. Annars är det lätt att glömma bort det vad det var man åkte dit för. Jag är ett stort fan av Ikea och alla deras saker. Älskar att åka dit. Och som tur är så behöver jag inte ha en gnällande man med mej den här gången eftersom han så snällt la över det på mej.

Nu ska jag väcka Dante och göra oss klar för att åka!

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar