05 januari 2010

tidig hemgång & träningsvärk

Då är man hemma igen fter jobbet. Eller snare så har jag varit hemma sen halv två. Men jag har vilat en liten stund, byggt mera tågbana till Dante, ätit mellis och bara gosat med min lilla gullunge. I morgon är jag ledig vilket ska bli gudomligt skönt. Hoppas bara på att Dante komemr vara snäll och lugn så mamma kan få lite gjort här hemma. Julgranen och jultomtarna ska bort, hela lägenheten ska städas och tvätten ska vikas. Så det finns att göra.

Gudars vilken träningsvärk jag har idag. De var inte så farligt i morse när jag vaknade, men sen under dagen så har det bara blivit värre. Speceillt när man ahr stått eller suttit länge. Men ska inte klaga, träningsvärk är den bästa smärta som finns.
5 kilo ska jag gå ner. Det vart 2+ vart det under julen. Det var inte riktigt så illa som jag trodde.

All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar