04 januari 2010

träning är livet, träning är bäst!!

Nu är jag äntligen igång med träning, nyttig mat och allt annat som det nya året innebär. Skulle ju egentligen inte träna idag men vi slutade tidigare och jag hade barnvakt till Dante. Mamma var nämligen redan på väg hit för att ta busfrö 1 och 2 (Lukas och Dante) till Busborgen. Så passade jag på att följa med Therese till friskis och förnya mitt kort och köra ett pass.
Och hur underbart och skönt var det inte? Känner mej som en ny människa. 3 veckor utan träning har naturligtvis satt sina spår men det var ingeting jag brydde mej om. Tränade på som vanligt och körde extra hårt. Så gissa om det är någon som kommer han träningsvärk i morgon, men det är det helt klart värt.
Så trotts att det egentligen är min träningsfria veckan så kommer jag hinna träna 2 gånger den här veckan, idag och på onsdag fm.

Ikväll är det soffan som gäller. Kanske blir det till och med tidig sänggång men det återstår att se. Nu kallar mina plikter som mamma och fixa fram lite käk till min trötta och hungriga son.

All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar