06 januari 2010

kallt som på nordpoolen....

God morgon!

Idag är det kallt och kallare ska det tydligen bli. Jag kan inte riktigt minnas när det var så här kallt senast och så länge. Det har fan varit under -10 sen snön kom i mitten av December, med undatag för någon dag med 0 gradigt. Så det blir till att stanna inne i dag oxå. Inge skoj alls när man har en liten pojke som vill ut i snön. Kanske blir en kort promenix senare när temperaturen har stigit.
Idag är jag som du märker ledig. Jag fick sommorgon ända fram till halv 8 i morse. Helt underbart. Det tackar jag för.
Vad vi ska göra idag är redan spikat och klart. Det blir till att röja ut julen nu. Allting ska bort förutom julstjärnorna/stakarna. Sen ska jag väl även snabeldraka lite och vika lite tvätt. Så det är väl dax för mej att sätta igång. Först lite kaffe.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar