20 januari 2010

huvudvärk

God förmiddag!

Igår kväll somnade jag med huvudvärk och i morse vaknade jag med huvudvärk. Inte skoj alls det här. Men det är tur att jag är hemma med en sjuk pojke idag igen. Jag fick ju jobba en dag iaf (ska faktiskt jobba på fredag oxå). Igår när vi kom till dagis så berättade dom att Dante hade varit grinig och hängig hela dan. Men att dom hade inte tyckt att det var någon ide att ringa efter oss. Så när vi kom hem så tog jag febern på honom och då visade det sig att han hade 38 gradersfeber. Men idag har han knappt någon feber alls.
Jag ahr en teori om att det är så att det är något som ligger i kroppen och som blir värre när han är på dagis och busar. Så det blir till att stanna hemma resten av veckan för honom. Lika bra det.

Nu ska jag klä på min lilla älskling.....hörs om en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar