21 januari 2011

banken, helg och en liten shoppingtur

Gick tidigare från jobbet idag för att jag skulle hinna till banken för att låsa upp internetdosan. Det var inga som helst problem. Jag väntade bara 5 minuter på banken innan det var min tur. Och det är en väldigt kort väntetid på en bank tycker jag. Så nu har jag inte bara en, utan två stycken fungerande dosor. Tjej i kassan rekommenderade mej att ha två. En i väskan eller en på varje våning eller bara en som reserv ifall klåfinger är i farten igen.

Efter banken så smet jag in på Moa & Max och checkade rean. Kom där ifrån med en Villervalla tröja som var på rean och så ett par jättefina och färgglada mockasiner. Tyvärr kan ni inte få några bilder för jag kan inte ladda upp över några bilder via Bluetooth och jag orkar inte leta efter sladden idag. Ska göra det i morgon och då ska ni få se dom.

Annars så är det som vilken fredag som helst. Jag slappar i soffan framför tvn med gottis (idag är det ostbågar) och en alkoholhaltig dryck (Breezer). Sneglar på Let’s Dance och smuttar på min Breezer och väntar på att min älskling ska sluta jobba. Hoppas jag orkar vara vaken tills dess, men det är inte speciellt troligt med tanke på att det är halv tolv i natt och jag har varit vaken sedan 4 i morse.

Ha en lovely fredagskväll/natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar