17 januari 2011

Tradera

Har haft en massa annonser ut på Tradera. Så nu har jag suttit på eftermiddagen och packat i ordning alla breven som ska skickas iväg så fort jag fått in alla pengarna på mitt konto.
Jag älskar verkligen Tradera. Det är ett jättebra sätt att göra sig av med saker man inte längre vill ha, sen är det ju jättebra att shoppa billiga saker till Dante. Speciellt kläder eftersom det används en så himla kort tid.
Jag både säljer och köper en hel del på Tradera. Så det är verkligen något jag rekommendera att göra eller i alla fall kika in där och bara kika omkring. Det är ett väldigt bra tidsfördriv.

tradera

Ska man fynda så måste man verkligen ha tålamod i sitt letande. Och man ska vet precis vad man vill ha. Sen gäller det att söka, leta i underkategorier och var systematisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar