10 januari 2011

I’m back

Nu är jag tillbaka igen. Har varit ledig och haft fullt upp här hemma.
Men nu är vardagen här och jag började jobba idag igen. Tungt var det att gå upp imorse. Halv sex är mycket tidigt när man fått sova till halv åtta, åtta. Dante var oxå trött i morse när jag väckte honom. Han försökte övertala mej att det fortfarande var natt, gullunge. Men den gubben gick inte.

På jobbet händer det inte så mycket. Lite små förändringar har skett, men inga större. Ungefär som vanligt. Känner mej lite ringrostig när det gäller att hålla på med inställningar av maskiner. Är inte så orolig för att jag inte kommer komma ihåg. Det brukar ta tre dagar sen är man back in business!

Nu väntar en maskin med tvätt på att bli hängd. Sen ska jag slänga mej i soffan och bara slötitta på tv ikväll.
Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar