19 januari 2011

mitt i veckan

Nu är det bara nerförbacke. Helgen närmar sig med stormsteg och jag gläds verkligen åt det. Allting rullar på. Jobba, hämta, laga mat, städa, tvätta och sen möjligtvis hålla sig vaken längre än till 21.
Det som saknas är min stora älskling. Han jobbar ju tyvärr kväll hela veckan och sen så jobbar han hela långa helgen. Så jag är själv.

Idag var pappa och Lisa här en stund. Dom busade med Dante medans jag försökte hålla mej vaken. Dante älskar verkligen sin morfar och moster. Han tjatade hela vägen från dagis om att dom skulle komma. Och när dom inte kom på en gång när vi kom hem så fortsatte han att tjata. Så när dom äntligen kom så var lyckan total.

Nu ska jag ta mej en dusch och sen ska jag jag ligga i soffan hela kvällen och hoppas på att det är något bra på tv ikväll?!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar