04 april 2011

hemma fix och måndagsmys

Idag har det verkligen varit vår. Vi cyklade till dagis i morse och cyklade vidare till jobbet efter att ha “dumpat” Dante där. Det har blåst men varit helt underbart skönt med lite varma vindar.

DSC00703 
Har glömt att visa det senaste i fixet här hemma. Johan skruvade fast ljusslingor under tv bänken i förra veckan. Vi hade pratat länge om det och så en dag när jag skulle tända bakom tvn så lös det på golvet. Helt underbar effekt blir det.

Medans vi ändå håller på med hemmafix så måste jag få skryta lite. Jag tog fram symaskinen och sydde en halsduk och en mössa till min lilla älskling igår. Jag blev sjukt nöjd, medtanke på att det är första gången jag gör något dylikt.
DSC00702

Nu ska jag återgå till min skål med ostbågar och titta lite på “Project Runway”
DSC00704

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar