12 december 2009

1 kvar

Nu så är det bara en julklapp kvar att handla. Det är sista julklappen till mamma. Men jag vet exakt vad jag ska ha. Så det blir en tur på måndag och då utan Dante. Det är han nog väldigt tacksam för.
Han har varit såååå duktig idag. Inget gnäll alls när vi har varit i affären. Som belöning fick han Blixten och lite pepparkakor. Och nu sitter han och tittar på "Thomas & vännerna" och jag pustar i soffan....
Tänkte att jag skulle göra pepparkakshuset om en stund. Och sen ska jag börja förbereda lite inför ikväll. Johan och jag ska fira 3 år ihop. Egentligen är det i morgon men då jobbar Johan ända till 23 så vi tar det i kväll istället.
Det är sjukt att det är 3 år sedan som vi blev ihop. I min värld så känns det som om det alltid har varit vi.

Ska lägga mej och sträcka ut ryggen en stund!

All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar