31 december 2009

Gott nytt år!

Jaha då var det dax igen, för årets sista dag. Den dagen vi firar med raketer, skumpa och en massa gottis. I år har vi bestämt att vi ska fira för oss själv här hemma. Det ska bli riktigt mysigt och stillsamt. Jag och Johan ska även inviga hans nya spel.
Året som gott har som vanligt bjudit på en massa spännande.
Vi började året med en massa sjukdomar och frånvaro från jobbet. Inte så skoj kanske. Men sen så har vi hållit oss friska. Sommaren var varm och underbar. Och hösten lika så. Vi har hunnit med 2 resor i år. Den traditionella Londonresan då jag besökte Standford Bridge för första gången och det var nog fan det bästa jag gjort i hela mitt live. Det var en solig vår dag med glatt humör och bra spel. Underbart.
Sen avr vi ju i Madrid i börja av November och där var det varmt och skönt. Kanske inte lika mycket "aha-upplevelse" om London. Men skönt var det att komma bort till värmen så här i början av vintern.

2010 hoppas jag kunna bjuda på nya resor och nya utmaningar. Men det händer en kul grej i februari. Jag fyller 25 år. Det är med blandade känslor som jag ser fram emot det.....

Nu hoppas jag att du får en bra nyårsafton och en bra start på 2010.
All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar