30 december 2009

inga isbjörna

Idag är det inte sommar ute. Långt i från faktiskt. Just nu är det BARA - 13 ute men det har varit kallare. I och med det så fryser jag konstant. Men jag har kommit på bästa botemedlet mot det: kaffe! Dricker kaffe för att hålla mej varm (och pigg).
Just nu dricker jag ett sååå himla gott kaffe. Det är ett kardemummakaffe och det är helt juvligt. Tyvärr tyckte inte Johan om det så det kommer nog inte bli fler gånger :(
Men sådan här kalla dagar så behöver jag ha något som håller mej varm.

Dagen på jobbet var lite annorlunda. Vi hade inte speciellt mycket att göra (som alla andra dar) men det har ändå funnits att göra. Det har strulat som fan och det slutar alltid med att man jobbar längre och mer än vad man behöver.
I morgon hoppas jag på få timmar på jobbet så jag får åka hem och vila så jag orkar med kvällen. Vi ska i och för sig vara hemma bara jag, Johan och Dante. Men jag bör nog var uppe längre än till 21.

Nu ska en trött Anna gå och umgås med familjen.....
All kärlek till dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar