14 december 2009

10 dar kvar....

hej bloggen!

Usch den här dagen skulle behöva vara längre. Jag har knappt hunnnit med en bråkdel av det jag skulle vilja. Men det är väl som vanligt. Sista julklappen är i alla fall inhandlad. Nu ligger alla julklapparna och väntar på att bli inslagna. Men det får vänta ett par dar.
Jag hade tänkt att vi skulle klä julgranen men det fick jag inte för Johan. "Det ska göras dan innan julafton" säger han. Men jag har en annan åsikt om det och jag vet att jag kommer vinna. *hihi*
Har hunnit med och träna oxå. Det var första gången på en vecka och det var riktigt nice. Man behöver ha en veckas vila lite då och då.

Nu ska jag gå och göra lite Christmas candy. Ha det bäst!!

har gjort pepparkakshuset oxå. Det var ett ritktigt terapi jobb. Fint vart det. Använde silver kulor isället för nonstopisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar