01 december 2009

måndag fast tisdag

hej bloggen!

Idag ahr jag måndag fast det egentligen tisdag. Men jag var ju ledig idag så därför har jag måndag.
Gud vilken träningsvärk jag har i rumpan och baksidan av låren idag. Körde ju lite hårdare på benen igår. Och det känns verkligen idag. Kan knappt böja mej ner och ta upp saker eller sätta på mej skorna.
Men jag ska inte gnälla. Träningsvärk den absolut skönaste värken du kan ha. För har man träningsvärk så vet man att man har gjort något plus att man vet att man gjort det rätt. Så jag tycker verkligen om träningsvärk....

Nu på eftermiddan så har jag haft en sån gräslig huvudvärk. Den har suttit bak i nacken. Det har varit en sån där jobbig ihållande smärta. Men efter lite mat och 2 alvedon så har den börjat lätta. Inte släppt helt men den är på vä bort.

Nu ni ska jag ta och plocka lite här hemma. Ha en underbar tisdags kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar