03 december 2009

en liten flicka

Hej bloggen!

Måste börja det här inlägget med att säga grattis till Sussie och Bosse som blivit stolta föräldrar till en liten Tilly. Hon föddes igår 15.55. Grattis!
Så nu får vi se om vi ska åka upp till Våla på lördag och hälsa på eller om vi ska vänta ett par veckor. Det återstår att se!

Nu till dagen. Ingen höjdar dag. Hosta, huvudvärk, snuva och så försov jag mej i morse. Ja ni hör ju.
Allting gick verkligen fel redan när jag i morse lyckades sova 10 minuter förlänge. Vilket är väldigt mycket på morgon och när man ska med bussen. Men jag hann.
Där efter så har jag hostat och snorat mest hela dagen. Kronan på verket har varit den ilande huvudvärken jag haft nu i ett par dar. Hoppas verkligen att den försvinner snart!
Har emd andra ord varit en depp dag.....

I morgon är det fredag som tur är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar