08 december 2009

tråkiga tisdag

USch och fy vad jag hatar Tisdagar. Det finns ingen värre dag i veckan. Det är en dag som det verkligen inte händer någonting på. Det är helt enkelt en ingenting dag.
Måndagar är första dan i veckan, onsdagar är lill lördag, torsdagar är näst sista dan innan helg och fredagar är bara underbara. För att inte tala om helgen.

Just denna tidag har inte varit det minsta skoj. Det började med att våran dator på jobbet ballade ur så vi blev stående i 20 min innan frukost. Och den har fortsatt krånglat hela dagen lång. Och som om det inte vore nog så har jag och Johan bråkat idag. Eller snare jag har bråkat med honom.
Jag tröttnade på att bara prata med en grinig och tjurig Johan när jag ringer. Och det spelar ingen roll om jag ringer på jobbet eller hemma. Jag möts av en tjurJohan. Sen är det BARA jag som ringer. Har inte dom senate månaderna fått ett enda telefonsamtal, inte spontant iaf.
Men jag tror att han insåg att jag hade rätt. För han lovade att han verkligen skulle bättra sig. Så vi får väl se.....?!
Som ni märker så är inte Tisdagar mina dagar. Hoppas morgon dagen blir bättre.
Nu måste jag röja lite här hemma. Någon har byggt en järnväg i mitt vardagsrum.

Kärlek till dej!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar