13 mars 2011

Fel låt van!

Vi var på en jättetrevlig middag igår hos Karet och Micke. Det bjöds på tacos, dricka, glass med tillbehör i mängder. Jag trodde jag skulle spricka när vi åkte därifrån. Det var helt underbart gott.

Syftet med hela kvällen var att titta på Melodifestivalen finalen. Många bra låtar var det, men även många helt värdelösa. Jag måste nog tillägga att jag inte sätt någon av delfinalerna. Jag har bojkottat dom eftersom jag tycker att det blir för mycket. Tycker det var bättre förut när man hade en lång final.
Nu till låten. Jag tycker verkligen att fel låt vann. Eric Saade är ingen artist som kommer göra att Sverige vinner sen i stora finalen. Anledningen till att han vann är bara att alla små tjejer mellan 10-16 har röstat. För det första så kan han inte sjunga. Han är ful och ser ut som att han inte är en dag över 12. Nej jag är verkligen besviken. Den jag tycker skulle ha vunnit, som jag verkligen tror har en chans är The Moniker men även Swingfly var bra. Men Saade är fan helt värdelös!

Men för övrigt så var en fantastisk kväll! 

Saade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar