17 mars 2011

Nordea

För ett par veckor sen så beslöt jag och Johan att vi skulle skaffa gemensamt konto. Det innebär att jag var tvungen att avsluta mina konton hos SEB. Allting verkade lovande, tills igår. Jag fick bara ett brev från SEB om att ett kontoavslut. Så jag ringde upp dom och frågade vad som hänt med mitt lönekonto och då visar det sig att det fortfarande finns ett kort kopplat till det kontot.
Det kortet sitter min personliga bankman med. Hon har alltså inte skickat det till SEB utan har kvar det. Det betyder att i dags läget så sitter hon på mina pengar. Och så här i slutet av en mycket tuff ekonomisk månad så är dom pengarna väldigt väderfulla.
Är lite frustrerad just nu. Har inte hört något ifrån henne, trots att hon skulle ha hört av sig mellan 12.15 och 12.30. Men jag har inte hört något. Väntar i några minuter till, sen så ska jag försöka få tag på henne.
Sånt här kan gör mej riktigt irriterad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar