06 mars 2011

Söndag

Idag har jag verkligen haft vårkänslor. Började dagen med att riva ur alla sängkläder och tvätt dom. Sen åkte dammsugaren fram och dammtrasorna. Nu när solen tittar in genom fönstret så ser man allt damm. Både på gott och ont ;).

Alla dessa vårkänslor gjorde att jag tog på mej mina vita sneakers när vi skulle åka till svärmor. Kanske inte det smartaste draget, det var snorhalt nämligen! Men det struntar jag i. Älskar mina skor så nu ska jag använda dom så mycket jag bara kan.

Dante mår mycket bättre idag än vad han gjort på länge. Han håller låda mest hela tiden och är inte still många sekunder. En veckas magsjuka har lagrat mycket energi som ska ut. Så det är tur att det är dagis i morgon!

Nu ska jag gå och börja göra köttfärssås. Älskar när jag kan låta den stå på spisen och småkoka, det blir så himla mycket godare!
Ha en fortsatt trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar