11 mars 2011

Mitt förra liv…

Den här veckan har jag varit i mitt gamla liv. Det har både varit skoj och helt hemskt. Nu kanske du undrar vad det betyder och det ska jag berätta för dej, lite snabbt.
I mitt gamla liv var jag en person på jobbet som hade lite att säga till om. Hur jag ville att linjen skulle rulla och det var jag som skulle se till att allting blev gjort på min linje.
Den här veckan när Therese har varit hemma och varit sjuk så har jag tagit den rollen. I början av veckan så var det hur soft som helst. Vi vara klara tidigt och stämningen var på topp. Men ju längre veckan gick så fick vi mer och göra och då kom problemen. Det var inga små problem. Jag ska verkligen inte gå in på vilka dom var, det ända jag ska säga är att en viktig maskin gick åt fanders igår och det fortsatte idag oxå.
Så när jag äntligen fick stämpla ut idag så var det med lättnad. För det är fan inte skoj när det är strul hela jävla tiden.
Så därför har jag varit tillbaka i mitt förra liv. En blandning av det bra och det dåliga…..

Nu ska jag njuta av en helg med en massa skoj inplanerat. Jag ska verkligen göra allt för att jag ska återfå den energi som jag tappade under dagen. Det jag ska börja med är att ta mej ett glas rött och njut av god mat!
Ha en underbar och stilla/fartfylld fredag!

bild lånad av http://sarasliv.bloggplatsen.se/bild lånad av http://sarasliv.bloggplatsen.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar