13 mars 2011

Underbara söndag!

Har haft en underbar söndag so far. Dagen började med städning och fix här hemma. Alltid lika trist att börja, men helt underbart när man är klar.
Vi inledde oxå en jakt på var i från en doft av bränt plast kom ifrån. Och det visade sej att Dante hade stoppat ner en plastpinne i sitt element igår som låg och smälte så fint där. Ibland så blir jag bara så trött på alla hans hyss. Skulle ha döpt honom till Emil tror jag. Eller så ska jag be Johan bygga en snickarboa till honom!

Vi var hos mamma idag och hälsade på. Dante har tjatat i flera veckor om att vi ska åka till momo (mormor), mofa (morfar) och Sukas (Lukas)! Så det gjorde vi idag. Och allt det tjat som jag hörde på förmiddagen var helt hemskt. Trodde en stund att mina öron skulle ramla av. VI bjöds på lasagne och fika. Så vi är ganska mätta just nu.
Jag hittade gamla kort efter min morfar. Jag har inte skrattat så mycket på länge. Gudars så min mamma såg ut på den tiden. Är glad att hon tagit sitt förnuft till fånga och börjat titta sig i spegeln. För att inte tala om hur pappa såg ut. Jag älskar att titta på gamla kort, det är så skoj att se hur det var på den “gamla goda tiden”.

Har inga bilder från idag, men jag bjuder på några söta på Dante från igår.

DSC00678DSC00680DSC00681

1 kommentar:

  1. ...och vi är glada att du inte lägger in några famla bilder på bloggen!!!!!! Tack för "komplimangerna" Men prinssen är sötas i världen såfortsätt med bilder på /Mamma

    SvaraRadera