29 september 2011

Att ha tråkigt deluxe!

Jaja då har mer än halva dan gått och jag har inte gjort speciellt mycket mer än tittat på tv.
Jo jag har ringt två telefonsamtal oxå.
Ett till husläkaren om sjukskrivning, ska dit i morgon halv tio. Hoppas på det bästa.

Sen ringde jag Viasat om att tv-bilden och ljudet försvinner. Då fick jag prata med den mest oförskämda personen på jorden. Han förklarade allting för mej två gånger, idiotförklarade mej och pratade sååå långsamt.
Men jag lyckades återställa boxen och hoppas på att det funkar nu.

Annars har jag som sagt inte gjort så värst mycket. Har haft ganska tråkigt. Mycket skräp på tv är det på dagarna. Men på något sätt så lyckas man fastna framför det ändå. Konstigt det där.
Ryggen blir inge bättre heller. Helt hopplöst det här…

bild lånad från http://www.prylotek.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar