06 september 2011

Tillbaka

Hej på er!
Nu var det verkligen en bra stund sen jag uppdaterade. Kommer verkligen försöka göra det regelbundet.
Men först ska jag göra en snabbuppdatering av som hänt.

Jag är gravid med vårat andra barn. Just nu är jag i v. 14. Det har verkligen inte varit en dans på rosor och är fortfarande inte. Har varit illamående och har så förbannat ont i ryggen. Just nu är jag sjukskriven 25 % och lever på hoppet om att värken i ryggen inte har något med graviditeten att göra. Men det lutar väl mer och mer och det.
Annars så har det inte hänt så himla mycket. Semestern är slut sen 4 veckor tillbaka. Sommaren håller på att försvinna sakta men säkert. Och jag älskar verkligen hösten så mej gör det ingenting alls.

Nu får stå ut med att det inte kommer så mycket bilder den närmaste tiden. Min nya fina Samsung Galaxy Mini är inne på reparation och det är den som jag tar alla kort med. Den telefon jag har nu har inget minneskort så jag tar inga bilder med den.
Men den borde vara tillbaka inom någon vecka.

Uppdaterar med senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar