11 september 2011

fixar söndag

Nu börjar helgen lida mot sitt slut. Idag har jag mest pysslat hemma. Plockat lite på altan och lite inne. Jag har lyft in lite blommor.
Var även en sväng till plantagen och köpte lite höstblommor som jag planterade i krukan på framsidan.
Sen har jag och Dante legat framför var sin tv på eftermiddan. Det har varit en perfekt söndag med andra ord.

Om ni har missat det så är det idag 10 år sen tvillingtornen i New York rasade. Det har ju uppmärksammats både i tv och i tidningarna. Inte lika mycket som jag trodde att det skulle vara men ändå. Lite grann har det varit.

Kvällen kommer väl tillbringas framför tvn och slötitta lite på någon serie, ungefär som en söndagskväll ska vara.

Ha en underbar söndagskväll och samla kraft för kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar