27 september 2011

Att vara byxlös

Jag har ett stort problem. Och det är att jag knappt har några byxor. Två par leggings som jag kan ha och två par strumpbyxor. That’s it!
Och som gravid har man inte så himla många val heller. Mammabyxor är så himla dyra och oftast förkorta i bena eftersom jag har tre meter ben. Och vanliga byxor får jag inte igen. Så det har resulterat i leggings. Det blir ganska trist i det långa loppet. SÅ jag vet inte riktigt hur jag ska göra?!

Nu har jag hittat ett par leggings på Lindex.se men jag är lite kluven. Måste nog prövas, så jag hoppas att dom finns i Lindex på Erikslund. Ska försöka ta mej ut dit någon dag och försöka hitta ett par.

bild lånad av Lindex

Men det kommer nog inte bli imorgon för då ska jag vara hem och ta det lugnt och vila min rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar