30 september 2011

Underbara soliga fredag!

Uppe tidigt idag. Eller uppe och uppe, vaknade tidigt. Dante kom in och mös med mej i ungefär 22 sekunder innan han ville titta på tv. Man får ta det lilla man får numera. Att gosa med mamma är inte det som är nr 1 numera.

Han är i alla fall på dagis nu och jag har precis ätit min frukost. Så fort det här inlägget är klart ska jag ta och göra mej i ordning för att åka ner till vårdcentralen och förhoppningsvis ska jag jag kunna gå där ifrån med en 100 % sjukskrivning. Men det visar sig sen.
Om jag orkar ska jag ta en sväng till hm för att försöka hitta ett par byxor på mammaavdelningen.
Dom hade ju ingen mamma avdelning här ute på nya shoppingcentret. Stor besvikelse, men å andra sidan så är det inte många månader till som jag kommer handla där.

Ha en toppen fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar