07 september 2011

V. 15

Ja idag går jag in i vecka 15 (14+0). Magen börjar sakta men säkert ta form vilket är skoj. Har fått ett enormt behov av sötsaker av alla dess slag. Men speciellt Coca Cola. Häller mej än så länge till en burk om dag. Men jag skulle kunna dricka mycket, mycket, mycket mer!

Dagen har varit lite halvdan. Har haft riktigt värk i ryggen, men som vanligt så kör jag tills jag inte orkar mer och då har jag en smärta från helvetet.
Har blivit väldigt bra på att ignorera smärtan både på gott och ont.
På tisdag ska jag till sjukgymnasten och hoppas på övningar som gör ryggen bättre. Jag hoppas även på att jag inte behöver vara sjukskriven hela tiden fram till jag ska gå på havandeskapspenning. Jag håller alla min två tummar för det….

puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar