21 september 2011

v.17

Usch och fy vad jag är less på att jobba. Men det är inte långt kvar innan jag får lite ledigt. Så jag får helt enkelt bita ihop.
Bältet hjälpte knappt något. Det tog lite längre tid innan det gjorde ont. Så jag hoppas det håller i sig så. Men heltid är långt borta just nu.

Efter jobbet så tog jag en sväng till Barnens Hus för att köpa ballonger. Det blev en påse med Bamseballonger och med Rorriballonger.
När jag var klar där så blev det en tur till Maxi för veckohandling. Det blev en hel del kalas grejer oxå. Så i morgon behöver jag bara åka hem och umgås med min lilla kille som blir 4 år.
Apropå lillkillen så är han tyvärr sjuk. Lite trist att han missar sitt födelsedagsfirande på dagis. Men det kommer flera gånger.

Idag går jag in i v.17. Tänk vad fort det går. Det känns som det var igår jag gjorde ett gravtest. Fort går det! Snart är det dax att klämma ur sig den här ungen Ler

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar