14 september 2011

Foglossningar och storm

 

Igår var jag hos sjukgymnasten för att han skulle hjälpa mej med min onda rygg. Efter att läkaren sagt till mej att det inte är foglossningar så har jag trott på det. Men så igår när jag kom dit och visade vart jag hade ont så fick jag höra att jag visst har foglossningar. Så nu har jag beställt ett foglossningsbälte som ska hjälpa till att hålla “fogarna” på plats. Så på fredag ska jag ringa och försöka få förlängd sjukskrivning. För att jobba heltid funkar inte för min kropp i dagsläget.
Hoppas han lyssnar på vad jag säger och ger mej det.

Nu är hösten här på riktigt. Det blåser halv storm mest hela dagarna och så regnar det nästan hela tiden. Tycker i och för sig att det är mysigt och skönt. Så mej gör det ingenting alls. Jag älskar verkligen hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar