08 september 2011

Torsdag

Idag efter jobbet var det raka vägen ut till Maxi för att inhandla allt tills imorgon. Det blev att hämta smörgåstårta och allt som ska vara på den vanliga tårtan. Sen köpte jag även J’s present. Vad det är får ni vet i morgon.
Hade tänkt att jag skulle överraska med jordgubbstårta. Men hittade inga färska jordgubbar. Var är alla jordgubbar? Under vintern när det verkligen inte är säsong så har dom, men inte på hösten. Konstigt!
Så nu blir det en vanlig gräddtårta. Det duger det oxå.

Var även en sväng på apoteket, behövde han halsbrännetabletter och illamåendetabletter. Kom där ifrån med ett armband för illamående oxå. Har det på mej just nu och det verkar funka. Hoppas att det håller i sig. För jag blir så himla trött av tabletterna, det är inge skoj att gå och lägga mej klockan åtta varje kväll Ledsen.

Nu ska jag värma pannkakorna som jag köpte från jobbet. Det är bara jag och Dante hemma så då blir det fusk mat. J är och åker Go-kart med jobbet. Någon mutgrej från en leverantör…

Puss på dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar