22 september 2011

ont, ont, ont

Jag skrev för några dar sen att mitt foglossningsbälte hjälpte. Men där hade jag jättefel. Efter två dar på jobbet med det så har jag insett att det gör lika ont som förut. Det tar kanske lite längre tid innan jag får ont men när jag har jobbat mina 6 timmar så har jag lika ont som jag hade innan jag började använda det. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill inte vara hem på heltid, men det gör så förbannat ont i ryggen på kvällarna.
Det kan vara därför jag inte kan sova på nätterna. Det kan vara så att jag vaknar av att jag vänder mej om och känner då att jag har ont.

Sen att jag inte är världens bästa mamma när jag har så här ont gör inte saken bättre. Mammasamvetet kommer smygande. Skulle vilja leka med Dante men får så ont när jag sitter på golvet.
Tur i det hela är att Dante är världens bästa kille som leker själv och som låter mamma vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar