30 september 2009

090930

Hej hej hallå!!!
Den sista september. Det betyder att i morgon så är det oktober och ännu mera höst!:)
Var och tränade idag. Blev inge styrka utan bara kondition. Känns verkligen som jag behöver det. Det var ju 3 år sedan jag tränade aktivt.
Körde löpbandet i 25 minuter, crosstrainern i 17 minuter och se så blev det rodd 2000 m på 10,36. Nästa gång så blir det cross i 19 minuter och att försöka slå min tid på 2000 m rodd. Det är på fredag det.

I morgon så är det tvättning och handling som gäller. Har bokat tid i tvättstugan för att tvätta sängkläderna. Brukar ju göra så eftersom det tar längre tid för dom att hänga och torka. Då är det bara att tumla det.
Måste fundera på vad vi ska är nästa vecko och vad jag måste handla. Har för tillfället idétorka när det gäller vad vi ska äta. Spelar ingen roll hur många recept jag läser eller hur mycket jag går igenom alla mina recept jag har i huvudet. Så det är lite jobbigt det här med att handla och att skriva veckomatsedel. Men det ska väl gå bra det oxå.....

Nu är det dax att krama kudde (eller ska man kanske kolla grey ikväll?!)

1 kommentar:

  1. jag har ett supertips på lättlagad och supergod mat!!! från icas kokbok... den med landskapen... har du den? kycklingfileér, mango chutney och torkade aprikoser!!! hur mumma som helst!!!

    SvaraRadera