11 september 2009

äntligen fredag

Nu så är det äntligen fredag! Gud så jag har längtat efter det. Den här veckan har varit sjukt jobbig. Har varit så himla trött varenda kväll, trots att jag fått power nappa lite när jag kommit från jobbet.
Ikväll blir det bara lite vin/öl, tacos, Pirates of the Caribbean - vid världens ände chips och mys i soffan med mr J. Ska bli riktigt skönt.
Den här helgen är jag bara ledig en dag. Ska jobba extra på söndag. Behöver ha lite komptimmar. Är väldans mycket minus på kompkontot just nu.
Men hela morgon dagen är fullspäckad. Vi ska åka till Eskilstuna och gå på Parken Zoo med mamma, Mika och Lukas. Sen ska mr. J får sin födelsedagspresent.
Så jag har nog att göra den här helgen! Men jag får väl vila upp mej nästa helg!

Happy Fredagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar