14 september 2009

ingen tävling

Hej hej hallå!

Det blidde ingen tävling. Vi har två stegräknare men bara en som funkar så det funkar inge vidare att tävla om man bara har en. Så det funkade inget vidare.
Men jag tänker ändå räkna steg. Jag tänker ta den som funkar. Så från och med i morgon så ska se hur många steg jag kan gå på en månad.
Det kan bli riktigt intressant. Så jag kommer alltså räkna steg och meddela det här i bloggen varje dag hur många jag gått.
Det ska även bli intressant att se och jag kan gå ner lite till i vikt. Jag ska börja minska portionerna lite till och bara dricka alkohol en dag i veckan och även bara sötsaker en dag. Alltså ska jag bara ha en syndar dagar! Hoppas vekligen att det kommer funka. Vill gå ner ytterligare några kilon innan jag är nöjd. Mitt mål är att gå ner tre kilon till innan jag åker till Madrid. får se om det funkar?!

håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar