24 september 2009

shoppat och en jävlig dag

Hej på er!

Den här dagen har inte alls varit skoj. Har verkligen inte gått som vi velat på jobbet. En dag som såg ut att bli väldigt lugn med möjlighet till att få gå hem tidigare blev allt annat än det.
Jag kan ju säga så här: Vi fick köra samma produkt två gånger och rätta till andras misstag.

Efter jobbet så åkte jag ner på stan för att leta efter en klänning att ha på mej på lördag. Men jag hittade verkligen ingen. Antingen så såg jag gravid ut eller så syntes alla mina valkar. Som tur är så hade jag en plan B så det får bli den.
Men jag hittade en "vardagsklänning" på H&M för 149 kr. Snygg och bekväm. SÅ hittade jag ett par skor på Din Sko för 399 kr som jag kan använda både på lördag och hela hösten.
Sen så blidde det Stopp för nagelbitare och en naglefil. Nödvändigheter med andra ord.

I morgon är det fredag skönt ska det bli med lite helg. Hoppas verkligen att helgen blir så skoj och skön som jag vill. Men jag tvivlar redan nu.....

Nu är det dax att ge min lilla Dante välling så han får gå och lägga sig och sova.
Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar