20 september 2009

jag, en påse nötter och lite dricka

Lugnet har verkligen lagt sig nu. Har duschat och ska alldeles strax packa Dantes dagis väska.
Sitter och tittar på Sex and the cityComedy Central och äter blanda nötter som är helt neutrala och så dricker jag dricka. En nästan helt perfekt söndagskväll, det ända som saknas är mr. J.
I morgon är det jobba som gäller. Jag har sovmorgon ända fram till halv 6. Ska lämna Dante eftersom Johan har jobbat hela helgen och veckan oxå!


Har suttit nu en snart en timme och kollat klänningar på H&M och Lindex. Vi ska ju på bröllop på lördag och jag har verkligen ingenting att ha på mej. Vet inte vad jag ska ha på mej! Man kan ju mist sagt säga att jag har en klädkris!
Ska ner på onsdag efter jobbet och kolla runt på stan. Hoppas jag verkligen att hittar något. Inte bara en klänning utan ett par skor och lite smycken.
Så håll tummarna.....

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar