19 september 2009

Lördags morgon

God morgon på er!
Idag har jag och Dante varit och skjutsat Johan tilljobbet, så vi kan ha bilen idag.
Det betyder att vi har varit vakna sedan 6. Men det är inte helt ovanligt att vara vakna så tidigt i den här familjen på en lördag.
Men eftersom vi skulle skjutsa Johan och jag räknade med att min lilla son skullevakna lika tidigt som vanligt så gjorde han inte det. Jag fick väcka honom tjugo över sex. Han blev så glad så för att han insåg att pappa fortfarande var hemma! Dante har saknat sin pappa väldigt mycket den
här veckan!
Idag ska jag försöka baka några fler små kakor till på tisdag. Sen ska vi iväg och handla mössor till Dante och en hårfön till mej. Ska även stanna en sväng på Maxi och handla smörgåstårta! Mums!!!!!!
Ha en lovely Lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar