17 september 2009

en underbar Torsdag

Idag har jag haft en riktigt nice dag. På jobbet var det lagom mycket att göra. I och med det så var det första dagen den här veckan som vi inte behövde känna att vi inte skulle hinna klart. För idag blev vi klara 1 ½ timme innan jag slutade. Så jag passade på att gå hem lite tidigare. Kände att jag var värd det. Eftersom jag jobbade i söndags och ska jobba i morgon oxå.

I och med att jag gick hem tidigare så han jag göra en hel del saker som jag inte har gjort på hela veckan. Typ att dricka kaffe och läsa tidningen! Det bästa av allt var att jag var själv hemma. Det gäller att passa på att njuta av varje minut jag har för mej själv. Jag bestämde mej även för att ta en liten promenix innan jag hämtade Dante. Det blev en kort en på 20 minuter, men det är bättre en kortis en ingen alls. Eller hur mamma?

När jag hade hämtat Dante så stannade vi en stun i lekparken för att leka. Och som tur var så var det någon som hade glömt ett par bilar där så Dante roade sig med dom i en kvart. Sen tröttnade och ville gå hem.
Så då var det bara att göra det!

Ikväll blir det en helkväll framför tvn under filten. Önskar att det var fredag idag, så jag kunde ha helg. Känner att jag verkligen behöver det, men det är bara en arbetsdag kvar sen så är det helg!
Men det blir inge lugn helg egentligen. Måste baka inför Dante kalas på tisdag. Sen så är det städning och tvättning som gäller för hela slanten. Men det är ett senare bekymmer. Nu ska jag gosa lite med min lilla söta Dante!

Happy Tisdag kväll/natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar