06 september 2009

6 september

God kväll!

Vet att det var ett par dagar sen jag uppdaterade men det har verkligen inte funnits ork till det. Jag fattar inte att jag är så himla trött nu förtiden. Det kanske har att göra med att det börjar bli höst?! Vad vet jag. Jag brukar ju kunna bli lite tröttar då, hoppas att det är det så det inte är nåt annat.

I går så bokade jag och mr. J en resa till Madrid i november. Nu tänker kanske ni vad ska dom göra i Madrid i november?
Jo det ska jag berätta. Vi ska åka på gruppspelet i CL. Det är jag och mr. J och sen är det minst två av våra Chelsea vänner som ska åka härifrån västerås. Sen vet jag att det kommer en från göteborg. Sen kommer det naturligtvis en massa engelsmän oxå.
Det ska bli riktigt skoj. Älskar verkligen att gå på fotboll live. Det finns fan inte mycket som slår den upplevelsen.
Sist vi var iväg på en CL match så var jag gravid och det visste vi inte om när vi bokade. Det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Så jag hoppas verkligen att det blir det den här gången!

Idag har vi varit på 1 årskalas för lilla Thea. Hon fyller egentligen i morgon. Men hon firades idag. En riktigt liten sötnos är hon. Och nästan alltid glad. Hon tyckte inte riktigt om tårtan, men bullarna åt hon med glädje! En massa presenter fick hon oxå. Av oss fick hon en dragleksak som föreställer en hund och så ett pussel. Pusselbitarna kom hon på att dom kunde man använda som napp.
Nu är vi så himla mätt, nästan illamående efter alla kakor och all tårta. Carina är så himla bra på attt baka.

Nu är det snart dax att lägga Dante. Han är så trött. Sitter helt stilla i soffan under filten och säger inte ljud. Det är inte likt honom direkt. Så det är snart sängen som gäller för honom.
I morgon blir det att åka buss till jobbet och cykla hem. Resten av veckan åker jag med Johan hem och buss till jobbet. Nu när vi bara har en bil så får vi trixa och fixa lita. Men det löser sig alltid.
God natt och dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar