19 september 2009

Shopping lördag

Hejhopp!!!
Nu är vi hemma igen. Vi åkte vid ett och kom hem för en halvtimme sen. Vi har varit på shoppingturne genom stan! Dante har uppfört sig exemplariskt hela dan. Är riktigt stolt över honom att han har orkat varit snäll medans mamma har gått i affärenrna! Inte gnällt en ända gång.

Dante och jag började på stan där vi har letat mössa. Efter många konstiga och fula så hittade jag en på Moa & Max. En blå och svart randig villevalla(se nedan). Jag älskar verkligen deras kläder. Tyvärr så är dom så himla dyra. Så det blir en mössa lite då och då och ett klädesplagg när dom är på rea. Jag tycker det är helt meningslöst att köpa kläder för en massa hundra kroner till Dante nu när han bara använder dom en kort period!
Vi handlade även vitamin och mineral tabletter till mej. Hoppas att jag blir piggare och att mitt hår slutar att ramla av. Tappar massor av hår nu! Får se om det hjälper. Sen handlade vi en bil, serpentiner, pappersduk och vimplar med Blixten på. Stannade även på Maxi på vägen hem och handlade smörgåstårta som jag och Johan ska äta ikväll. Har varit jättesugen på det hur länge som helst. Så hoppas den är god.

Ikväll är Johan hemma. Det ska bli riktigt skönt. Då har jag någon att mysa med när Dante har gått och lagt sig. Vi ska nog synda lite ikväll oxå. Inge alkohol, Johan har jouren, men både chips och polly. Mums!

Ha en wonderful lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar