03 februari 2010

3 februari

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag. Jag blir hela 25 år. Inge skoj alls. Tycker verkligen inte det är kul att fylla 25. Men det är väl något jag måste leva med.
Det har varit en händelserik dag idag. började dagen med att bjuda på fika på jobbet. Det uppskattades av allihopa. Sen så ringde Titti och Erik från Rix fm och hade en grattis hälsning från min mamma. Det var mindre skoj. Titti sjöng "GUllefjun" för mej och tyckte att jag skulle sjunga med henne. Vilket jag gjorde i två ord sen så var jag tvungen att skratta.
Det bästa av allt är att Fiaten vi köpte för ett par veckor sen fick jag av Johan. Jag skulle betala av pengarna till honom men nu behöver jag inte det. Jag har verkligen en snäll älskling. Och jag älskar honom massa.

Andra saker som hände februari 1985:

5 februari - Sverige avbryter sitt deltagande i USA-ledda MX missiltester.
9 februari - USA drog agent Enrique Camarena kidnappas och mördas i Mexiko (hans kropp upptäcks 5 mars).
10 februari - Nelson Mandela avvisar ett erbjudande om frihet från den sydafrikanska regeringen.
14 februari - CNN reporter Jeremy Levin är befriad från fångenskapen i Libanon [1].
16 februari - Israel börjar dra tillbaka trupper från Libanon.
19 februari - William J. Schroeder blir den första konstgjorda hjärtat patienten lämna sjukhuset.
19 februari - China Airlines Flight 006 inträffar.
20 februari - Minolta släpper världens första autofokus single-lens reflex kamera.
28 februari - Provisoriska irländska republikanska armén genomför en granatattack på Royal Ulster Constabulary polisstation i Newry, varvid 9 officerare i högsta dödsfall för RUC på en enda dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar