08 februari 2010

8 februari 2010

Hej hopp!



Usch vilken tråkig dag det var på jobbet idag. Knappt något att göra (för omväxlings skull, not). Var klara 11 och då hade vi plockat isär hela linjen, så vad kvällen ska göra har jag ingen aning om.

Ända fördelen med att vi var klara tidigt var att jag kom iväg gymmet ridigt. Körde ett riktigt hårt pass. När jag gick där ifrån så var hela kroppen i uppror. Trodde nästan ett tag att jag skulle kräkas, men klarade mej ifrån det. Hade inte varit så trevligt.

På onsdag fick jag en dag ledigt för underhåll på våran linje så då kanske man ska ta sig en sväng på stan. Eller så kanske jag ligger hemma i soffan och slappar. Ett besök på gymmet kommer det i alla fall bli.

dax att skala lite potatis. Blir fisk, potatis och sås i kväll.....
Puss å kram på dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar